CIMG6321.JPG

CIMG6324.JPG

 


Ez a receptet a Nők Lapja Konyhából néztem ki, merthogy én azt járatom nem a Glamourt, inkább azt kéne nem lenne ekkora a valagam... Szóval ezt Mautner Zsófitól van, nem változtattam rajta, megabrutál lett.

 

Hozzávalók:

50 dkg bárányhús

1 hagyma

2 gerezd fokhagyma

1 teáskanál pirospaprika, őrölt kömény

1 csokor petrezselyem

só bors

2 szelet kenyér

6 dkg kemény juhsajt

2 evőkanál olívaolaj

 

A receptben kenyér helyett kenyér morzsa volt írva, de én gondoltam jó lesz az egészben is, beáztatjuk a szeleteket vízbe, vagy tejbe a hozzávalókat egy tálban. kis gombócokat gyúrunk és egy-egy kocja sajtot tömünk a közepükbe, majd pogácsákat formázunk belőlük. A serpenyőt füstölésig hevítjük beleöntjük az olajat a pogácsák mindkét oldalát 3-3 percig sütjük.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aubongras.blog.hu/api/trackback/id/tr584466513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása