Nemrég voltunk a Kőlevesben és ott kaptam köretként zellert, amit eddig maximum levesben láttam és eszméletlen volt. A következő alkalommal amikor kijutottam apiacra rögtön vásároltam is. No de mi legyen hozzá? Hús nyilván :) De milyen? J nincs oda zsírosabb részekért de én igen, és mivel ezt még nőnapkor készítettem úgy gondoltam  kit érdekel a véleménye. Szóval vettem pár szelet tarját. Mivel csak a sült zellerre meg a zsírélményre vágytam nem fűszereztem túl semmit, a tál aljára került a felszeletelt zeller, só, bors, olaj rá. Összeforgattam erre kerültek a tarja szeletkék ezeket is csak sóztam, borsoztam, dobáltam rá némi fokhagymát és be a sütőbe kb 1 órára. Brutális lett, gyengébb gyomrúaknak desszertként  egy Rennie tablettát ajánlanék. :) JA azóta akartam készíteni megint, de a zeller amit vettem kisit fás volt úgyhogy amikor megsült nem volt jó, kivágtam az egészet a szemétbe.

 

Hozzávalók:

 

4 szelet tarja

2 közepes zeller

só, bors, olaj, fokhagyma

A bejegyzés trackback címe:

https://aubongras.blog.hu/api/trackback/id/tr24466395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása