Még nem csináltam rendes spenótból semmit, úgyhogy itt volt az ideje kipróbálni. Vettem fék kilót, lecammogtam a henteshez, kérdeztem milyen sonkát ajánl végül az angol szalonnára esett a választása, mert szerinte én olyan kicsi hús kicsi zsír tipusú leány vagyok, van igazsága a fiúnak!

 

 

 

 

Hozzávalók:

 

fél kiló spenót

15 dkg angol szalonna ( vagy valamilyen sonka)

1 doboz tejszin

só, bors, fokhagyma

 

kis oliva olajon a zalonnát megpirítjuk, olyan kis chips szeűvé kivesszük a serpenyőből, a maradt zsiradékon fokhagymát pirítunk, előtte kés lapjával kicsit meglapogatjuk, amikor kezd illatozni mehet rá a spenót , nagyon összefog esni erre számítsatok, amikor ez bekövetkezik mehet rá a tejszin kicsit összeforraljuk és kész. A szalonnát visszarakjuk, lehet enni tapasként kenyérrel, vagy tésztával, akkpr egy kiadós ebédnek is beillik.

A bejegyzés trackback címe:

https://aubongras.blog.hu/api/trackback/id/tr504466458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása